שלום רב חברי הפורום היקרים,
אני עומד לפני רכישה של רכב מסוג מיצובישי אאוטלנדר 2018 יד ראשונה מליסינג, 69,000 ק"מ.
הבעיה שלי בהחלטה היא שהרכב עבר טיפול בפעם האחרונה ב39,000 ק"מ. האם כדאי לי לרכוש את הרכב לאור העובדה שהרכב לא עבר ב30,000 ק"מ האחרונים?
אם לא, אשמח לפירוט למה לא.
תודה רבה,
ויום דמוקרטיה מוצלח!