תודה רבה על כל התגובות והעזרה🙏
בעזרת המוסכניק מצאנו בורג אום עם שייבה שיושבת בול בתוך המסגרת והבעיה נפתרה (באופן זמני)
בעזרת המקט אני אחפש באתרים מחו"ל להזמין צינור חדש
❤️
בבקשה עזרה
פורד מודנאו 2008 הצינור קירור הרכב שיוצא מהרדיטור יש בורג פלסטיק באמצע
משהו יודע איזה בורג זה? או את המידות שלו? ואיך אפשר להשיג
:))
(מצורפת תמונה)