Jump to content

ערן7510

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי ערן7510

  1. תודה רבה, עכשיו זה ברור לי.. בלוי יצחק שניהם נמצאים תחת Expression. לדעתך התוספות האלו מצדיקות 25% יותר?
  2. שלום, אני מנסה להבין משהו. בדקתי מחירונים של רנו קליאו 0.9 ידני דגם Expression. הפרש המחירון בין השנים 2013 ל 2014 הוא כ10% , אבל בין 2014 ל 2015 ההפרש הוא 25%! ואז מ2015 ל2016 הוא שוב מתייצב לכ10%. ניסיתי לחפש את הסיבה לכך אבל לא מצאתי, הדבר היחיד שראיתי זה שהדגם עבר מתיחת פנים אבל זה היה רק בשנת 2016. האם יש משהו שפספסתי בין השנים האלו 14-15?
  3. איזה בעיות אמינות יש בקקטוס האטמוספרית?
  4. הי קראתי כאן לא מעט המלצות על רנו קליאו מהדגם הידני 0.9 ותוך כדי נתקלתי גם בדגם רנו קפצ'ור. לא מצאתי הרבה מידע על הקפצ'ור. ניסיתי להבין ונראה שהנתונים שלהם יחסית דומים מלבד המראה החיצוני. אישית אני רואה בקפצ'ור עדיפות במרווח ובגובה. השאלה שלי היא האם באמת הרכבים יחסית זהים והבחירה ביניהם היא בעיקר הטעם האישי? או שבכל זאת יש יתרונות או חסרונות של אחד על השני. תודה לעוזרים שנת 2014-2015
×
×
  • תוכן חדש...