Jump to content

סוודר22

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי סוודר22

  1. שלום, יש לי פג'ו 205 שנת 93 עם מנוע 1400. לפני כמה ימים נדלקה לי פתאום נורית אדומה קטנה, שבכלל לא הייתי מודע לקיומה, הממוקמת מתחת למד הדלק. יש תמונה שמצורפת להודעה ושם אפשר לראות מה מצוייר בנורית. (2 פסים שמסמלים לדעתי נוזל ומעליהם מעין פקק או מכסה) ההשערה הראשונה שלי היתה שמדובר בנורית המתריעה על חסר בנוזל בלמים, משום שהיתה לי לא מזמן בעיה של נזילת נוזל בלמים, אך היא תוקנה במוסך ע"י החלפת גומייה. ההשערה של המתדלק בתחנת הדלק היתה שהנורית מתריעה על חוסר במים במיכל של הרדיאטור. אבל אחרי שפתחנו את המכסה הקדמי, ראינו שלא חסר נוזל בלמים וגם לא חסר מים ברדיאטור. מישהו יכול לעזור??
×
×
  • תוכן חדש...