Jump to content

karin_tzukerman

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי karin_tzukerman

  1. מה זה אמיתי השאלה הזאת ?
  2. כןן הרכב עבר בדיקה האמת שזה קורה רק בנסיעה ממש בלחיצת גז כשמגיע לטור 2 מתחיל לזמזם ... נשמע כמו קצר בשקע אמרו אבל שהכל תקין וזה ממש מציק הרכב לא סוחב טוב
  3. היי חברים יש לי רעש מוזר ברכב ברגע שאני לוחצת גז כשהרכב מגיע לטור שני נהיה רעש כמו זימזום ממש נשמע בזזזזזזזזזזז וכשההילוך מתחלף זה עובר ושוב כל פעם . הרכב עבר טיפול לפני חודש . לפני כמה חודשים הוחלף מכסה שסתומים , אגזוז , ברקסים ,פלאגים , אוחלף כוהל אחד . אשמח לשמוע מה דעתך מימה יכול להיות הרעש ... עשיתי בדיקה אמרו לי שהכל תקין אבל לדעתי הרכה לא סוחב טוב לעומת מה שהיה ויש רעש מוזר..כמו זימזום .
×
×
  • תוכן חדש...