היי חברים יש לי רעש מוזר ברכב ברגע שאני לוחצת גז כשהרכב מגיע לטור שני נהיה רעש כמו זימזום ממש נשמע בזזזזזזזזזזז וכשההילוך מתחלף זה עובר ושוב כל פעם .
הרכב עבר טיפול לפני חודש .
לפני כמה חודשים הוחלף מכסה שסתומים , אגזוז , ברקסים ,פלאגים , אוחלף כוהל אחד . אשמח לשמוע מה דעתך מימה יכול להיות הרעש ...
עשיתי בדיקה אמרו לי שהכל תקין אבל לדעתי הרכה לא סוחב טוב לעומת מה שהיה ויש רעש מוזר..כמו זימזום .