שלום לכולם,
בקרוב אני אקנה רכב יד 2 אשמח לכמה דגשים מבעלי נסיון מה לבדוק במעמד הראשוני שאני רואה את הרכב, כמו כן מה כדאי לשאול ומה סביר ולא חופר מידי.
סתם לדוגמה, לפני כמה שנים טובות הצגתי את הרכב המשפחתי שלנו עבור אבא שלי שלא יכל להגיע, והבחור רצה לצאת לנסיעת מבחן, הצטרפתי אליו והוא נסע לרמפה דיי חדה (עליה לחניון ציבורי),
עצר את האוטו במקום ושיחרר את הברקס, האוטו התדרדר מעט אחורה ולכן הבחור שרצה לקנות אמר שיש בעיה בגיר האוטומטי והוא מעדיף לא לקנות.
אז זה סתם דוגמה לדברים שכדאי לבדוק לפני שהולכים למוסך שיעשה בדיקה לפני קניה.
תודה רבה.