Jump to content

חכם

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי חכם

  1. שלום חברים. ברשותי מיצובישי קולט כבר 6 שנים (מה לעשות..סיפור ריגשי עצוב..) לאחרונה החלטתי לחדש אותה! מישהו מכיר או יודע איפה ניתן להשיג קונסולה מרכזית (פתחי אוורור וכ') ואיפה ניתן לצפותה בקרבון?
×
×
  • תוכן חדש...