היי.
מדובר במיצובשי צ'אמפ 94
לפני כיומיים נסעתי לטבריה מאיזור השרון כל אורך הנסיעה נסעתי עם המזגן
אחלה מזגן חייב לציין הגעתי לטבריה ולפני שכיבתי את הרכב כמובן כיביתי את המזגן
באותו רגע נשמעו רעשים של שפשוף מהמנוע,פתחתי את המכסה ולפי מה שהבנתי כשאני מדליק את המזגן הוא מתחבר
למנוע ומתחיל להסתובבת איתו יחד,אך כשאני מכבה את המזגן אז הגלגל של המזגן עדיין מסתובב מפעם לפעם כלומר הוא
נתקע ויוצר את הרעשים המוזרים.
שאלתי כאן מה הבעיה?
ממנה נובעת הבעיה?
וכמובן כמה יעלה לי למנוע את הרעשים האלו?
המלצה על מזגניסט או מוסך באיזור חדרה
תודה מראש