Jump to content

Yanivd32

  • הודעות

    6
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Yanivd32

  1. אוקיי, תודה על העזרה
  2. פחות נעימה בקטע שהיא יותר "שבירה" או שהיא פחות כיפית לנהיגה? כי אם היא פחות כיפית אני יכול להסתדר עם זה
  3. האמת שלא, פשוט זה מה שמצאתי כרגע לתקציב
  4. תודה רבה, רובוטי
  5. שלום לכולם, אני רוצה לקנות רכב עד 15 אלף וחשבתי על פיאט בראבו 2011 מה אתם חושבים עליה? ואם לא פיאט אז אשמח לעוד המלצות לרכב שיהיה אמין, ואם הרכב יהיה חסכוני זה יהיה מעולה תודה מראש :)
×
×
  • תוכן חדש...