Jump to content

niki72111

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של niki72111

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. שלום, פספסתי את מועד התשלום של האגרת רישוי בשבוע ימים. שילמתי ועברתי טסט. האם יכולים לחייב אותי על האיחור בקנס כלשהו?
×
×
  • תוכן חדש...