Jump to content

סוזוקיאיגניס

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי סוזוקיאיגניס

  1. הנורה נכבתה, תמיד אחרי כיבוי קורה ככה כל כמה ימים
  2. אפשר הרחבה לרמת סתומים בבקשה אני אפס בכל הנוגע לזה ללכת למוסך ולבקש סורק להתראת esp?
  3. סוזוקי איגניס 2018 , אצלי 4 שנים נקנתה חדשה מהניילון במשך שבועיים נדלקת אזהרה esp הרכב במצב מצויין וחדש לכן לדעתי לא ענייני מצערת גם לא מים שגרמו לקצר שוטפת רק על ידי בבית יש למישהו רעיון איך לפתור את העניין? מציינת שלפני חודשיים נכנסו בי בצד שמאל והאוטו עבר טיפול ותיקון פחחות אבל לא משהו שהיה גורם לזה לדעתי. באותו מוסך אמרו לי כדי להחליף את הבקר צריך להחליף את כל המערכת שזה באזור ה10 אלף
×
×
  • תוכן חדש...