סוזוקי איגניס 2018 , אצלי 4 שנים
נקנתה חדשה מהניילון
במשך שבועיים נדלקת אזהרה esp
הרכב במצב מצויין וחדש לכן לדעתי לא ענייני מצערת
גם לא מים שגרמו לקצר
שוטפת רק על ידי בבית
יש למישהו רעיון איך לפתור את העניין?
מציינת שלפני חודשיים נכנסו בי בצד שמאל והאוטו עבר טיפול ותיקון פחחות אבל לא משהו שהיה גורם לזה לדעתי. באותו מוסך אמרו לי כדי להחליף את הבקר צריך להחליף את כל המערכת שזה באזור ה10 אלף