Jump to content

אושריתת

  • הודעות

    42
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי אושריתת

  1. ככה בע"ה אעשה. תודה רבה! אגב- הקורולה 2006 שלי צעקה כשעליתי מעל 4....
  2. לא יודעת מה זה אומר שהכח 'נמרח'. תכלס- הרכב יאיץ או לא? יתן בוסט של כח או לא? ואני גם לא יודעת מה זה 'פיינשמקרית' 😅 יצוין שהייתה לי קורולה 2006 ורכשתי אותה בשנת 2017. עדיין אמור להיות הבדל משמעותי בתחושה בעליות בינה לבין הג'ז? וזה קורה לפחות 3 פעמים בשבוע. ואתה צודק לגבי האיזונים בחיים 🙂
  3. וואטטט?! איזה תסבוך! נו, אז צדקתי שעדיף לא להעלות טורים, כן? לא הבנתי את הסיכום- יש הבדל בין מה למה? ואיך אמורים להתנהל נכון עם גיר רציף? או שאין ברירה וחייסים להעלות טורים וזה יבלה את האוטו? בע"ה במוצ"ש אשמח לתשובה אם תוכל/ו. שבת שלום לכולם!
  4. אצטרך פשוט לנסוע על רכב כזה מחוץ לעיר כדי להבין על מה מדובר. בתוך העיר במהירויות נמוכות- לא הבחנתי בזה בכלל. תודה רבה ושבת שלום!
  5. אז אני אמורה לשמוע שהאוטו צועק ולחיות עם זה בשלום ואין צורך להקל עליו? ותגדיר טורים גבוהים... פליז.
  6. כן, הגיוני. אז מה הסיפור עם הטורים וששומעים שהרכב צועק?
  7. למדתי מחבר'ה ממש ותיקים על הכביש שלא טוב לתת לרכב להחנק, אם שומעים שהוא מתאמץ מדי- להרפות מהגז. לכן הקטע עם הטורים. זה היה הרבה לפני עידן הגיר הרציף. תכלס- נראה לי שזה היה על ידני. זה לא שורף יותר דלק כשהרכב מתאמץ? יאריס קטנה לי מדי.
  8. אז בגיר רציף לעלות לטורים גבוהים זה סבבה מבחינת לא לדפוק ת'אוטו? בכמה צריך להעלות את התקציב בשביל לקבל את שניהם? אני מחליפה את הקורולה כי היא הורדה מהכביש. ולא חוזרת אליה בגלל צריכת דלק וכי ההונדה יותר נוחה לי.
  9. תודה מקרב לב 🌷 אתם מקבלים התראות על תגובה שעלתה פה? כי אני לא. למרות שמסומן בהגדרות שאקבל. ממש ללחוץ על הגז בקטע של עליית טורים רצינית? כי אותי למדו שלא כדאי לעלות מעל 4. וקטע עם הג'ז 2008! 😅😳
  10. אוקיי, אז בעליות ארוכות/ תלולות- הונדה ג'ז בנזין רגילה תסחוב נורמלי? או 80-90 קמש כמו שאמר vladclar וזעזע אותי עמוקות?
  11. 80-90?!! זה מזעזע! אתה בטוח?! הקורולה שלי החמודה נסעה את זה הרבה יותר מהר ועלתה לי 22 אלף (ואכן לא חסכונית) וואו, כמה ידע, מידע והשקעה 🌷 תודה רבה! רגע, מה ז"א שהמנוע בנזין קטן יחסית? בהיברידית?
  12. אני בהחלט נוסעת גם בפקקים עירוניים. זו לא עיקר הנסיעה, ב"ה, אך קיים. מה פירוש לא טעונה מספיק? 🙈 1:15 נחשב חסכוני.....? וברור שכל רכב תקין מסוגל לעלות לירושלים, אבל יש הבדל בין לעלות על 80 קמש גג לבין לעלות נורמלי.... אז אני רוצה כזה שעולה נורמלי, סוחב בקלות.
  13. רק מעט יותר חסכונית? אני לא צריכה חזקה במיוחד, אך כן שתסחוב היטב בעליות של ירושלים ובכלל- בעליות.
  14. היא חסכונית כמו ההיברידית?
  15. ווי..... מלאן פרטים... הכיוון שלי זה הונדה ג'ז היברידית, פשוט תהיתי האם יש רכב מומלץ יותר מבחינת ביצועים/ אבזור, אך שעונה גם על היתרונות של ההונדה ג'ז. אני צריכה תא מטען בגודל סביר, תא המטען של ההונדה מתאים לי כרגע. עיקר הנסיעות מחוץ לעיר, צפוי לעבור כ- 17,000 קמ בשנה.
  16. מחפשת רכב אוטומטי, חסכוני, אמין ומרווח עד 35,000 שח. אשמח להמלצות.
×
×
  • תוכן חדש...