Jump to content

meniman

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי meniman

  1. כנראה שהגיע תורי. ההונדה שבבעלותי מזה שנים הדליקה לי נורה של ima יחד עם נורה אדומה של מצבר, וככל הנראה סימנה לי שחלף עשור והגיע הזמן להחליף סוללה. אני גר באיזור ראש העין, מלבד ללכת למוסך מורשה ולאבד 10K על סוללה, יש פתרונות זולים יותר? בנוסף, לפני כשנה נדלקה לי נורת המנוע הצהובה, ובבדיקה נראה שמקור הבעיה הוא הממיר הקטליטי. בחרתי בזמנו לא לתקן, ועברתי טסט. לא מזמן שמתי לב שכשאני מגיע עם הרכב לאיזור ה100 קמ"ש, הוא נהיה רועש יותר, אבל כשאני מאיץ לאיזור ה110-120 קמ"ש הרעש חולף. האם יש קשר בין השניים? האם עלי להחליף גם את הממיר הקטליטי?
×
×
  • תוכן חדש...