שלום,
הוצאתי רישיון בגיל 17 ועברו מאז לא מעט שנים שבהם נהגתי רק פעמים ספורות.
כרגע אני במצב שאני מרגיש שאני לא יודע לנהוג ורוצה ללמוד מחדש.
יש לי רישיון בתוקף.
אני רוצה לקחת שיעורי נהיגה אבל מפחד שהמורה יראה שאני לא יודע לנהוג ואיךשהוא אני אאבד את הרישיון שלי.
וגם האם זה משנה כמה שנים לא נהגתי?
לפי הבנתי כל עוד אני לא מבצע עברות נהיגה אין דרך חוקית לשלול לי את הרישיון.
אבל אני מפחד כבר כמה שנים לקחת שיעורים בגלל זה ודוחה את זה עוד ועוד..