ברשותי רנו סניק מודל 2001 כבר ב 45000 שיפצתי גיר באחריות בגלל כניסת מים לגיר - תקלה סדרתית
בחודשים האחרונים החלו בעיות בגיר : מכה חזקה ונורית גיר נדלקת ונראה שהגיר תקוע בהילוך שלישי
הבעיה מופיעה כאשר הרכב קר ורק ב 5 דקות נסיעה הראשונות לאחר מכן הגיר מתפקד כרגיל.
פניתי למוסך המרכזי :
הוחלף חיישן מהירות ... למחרת התקלה חזרה .....הוחלף שסתום אלקטרומגנטי......
כמובן חויבתי על שתי העבודות.
לאחר 3 שבועות חזרה אותה בעייה בדיוק, בדקות ראשונות של הנסיעה נדלקת נורית תקלה בגיר
לאחר דין ודברים עם המוסך שוב הוכנס הרכב לבדיקה
הפעם קיבלתי תשובה שהגיר שחוק מאחר ועבר כבר 100000 ק"מ
אמנם המוסך הולך לקראתי בהנחה יפה לשיפוץ הגיר אולם לא מוכן לוותר על החיובים של העבודות הקודמות בבוצעו
בעקבות אותה תקלה.
אני עדיין לא שלם עם ההחלטה לשפץ את הגיר בגלל התקלה שמופיעה רק בדקות הראשונות של הנסיעה
אשמח לשמוע דעת מומחה או בעל נסיון בבעיה זאת