Jump to content

שנינה

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי שנינה

  1. תודה לכולכם על המענה. הרכב בחניה פרטית כך שבכל מקרה, אין מה לדאוג לגבי גרירה או משהו בסגנון. ככל הנראה ישתמשו בו יום יום בחודשיים הראשונים ואחכ יסעו איתו בפעם בשבוע כפי שכתבתם פה. תודה(:
  2. שלום לכולם(: אני טסה לחו"ל לחמישה חודשים והרכב שלי ישאר ללא שימוש. אבא שלי יגיע להתניע אותו כל כמה ימים אבל השאלה אם רק להתניע אותו פעם בכמה ימים מבלי להזיז אותו יספיק או שכדאי גם לסוע אותו קצת כדי שיוכל להיות שמיש כשאחזור. תודה(:
  3. שלום לכולם(: אני טסה לחו"ל לחמישה חודשים והרכב שלי ישאר ללא שימוש. השאלה אם רק להניע אותו פעם בכמה ימים יספיק או שיש גם להזיז אותו קצת כדי שיוכל להיות שמיש כשאחזור. תודה!
×
×
  • תוכן חדש...