שלום לכולם וברכים הנמצאים,
מעוניין לרכוש רכב (7 מקומות) אשר ישמש אותי כפעמיים בחודש ליציאה מהעיר, ועוד נסיעות קטנות בתוך העיר.
התפקסתי על רכב אמין כטיוטה פריוס פלוס או מאזדה 5, רכבים באזור 2006 - 2012 יש אותם בזול, ואני לא בררן (לעת עתה), מספיק לי קופסה עם 4 גלגלים ומזגן, שנוסעת כמובן.
אם אני מניח שהממוצע הרכב הזה יחזיק 5 שנים מינימום, מכיוון שהוא מותג אמין, אז בחלוקת סכום הרכישה לחודשים נעה בין 350-600 ש"ח לחודש, סביר.
בתוספת ביטוח זה סביב ה 1000 ש"ח לחודש.
בתוספת הנסיעות מחוץ לעיר המעטות, וקצת בתוך העיר, מניח דלק 500 ש"ח.
ס"ה 1500 ש"ח.
מכאן ואילך, כל נסיעה נוספת, אשקול לעצמי כמה היא תעלה לי ברכב, עלות מול תועלת.
השאלה האם פיספסתי כאן משהו, כי כולם אומרים שאין רכב בפחות מ 3000 ש"ח לחודש...
השאלה היא במידה ואני מכיר את עצמי, כן אפשר לגמור את הסיפור הזה בזול כאמור?