שלום לכולם אשמח לעזרתכם,
אנחנו מעוניינים לקנות רכב חדש, לאחר שיטוט נרחב באינטרנט הגענו לכמה אתרים שמציעים לנו
100% מימון ורכישה של הרכב לאחר 3 שנים במחיר המחירון, אנחנו הולכים להיות יד 00 ,
הסיבות שלנו לקנות דרכם ולא מהיבואן בגלל שהם גם מתחייבים לקנות לאחר 3 שנים וגם לא דורשים כלל מקדמה,
האם זה צעד נבון? ממה צריך להיזהר? אילו שאלות נוספות כדאי לבדוק?
אנחנו בודקים בלוינסון רכבים וקפיטל מוטורס
תודה מראש לעוזרים.