שלום מקצוענים
יונדאי סנטפה 2010 באמצע נסיעה נדלקות לי מנורות והרכב נכבה ומניעה לבד המזגן מתחיל לעבוד לבד ובשיא הכח
המנורות שנדלקות בצבע צהוב הן של ה4 גלגלים, 4על 4 , איזון גלגלים, סימן קריאה ומנוע בנוסף המנורה של המברקס
הרכב כאילו משתגע.
לפעמים אני מכבה ומניע וזה מסתדר לפעמים לא
בבדיקה עם מחשב הופיע הערה של חוסר תקשורת עם המחשב
המוסכניק הציע להחליף את הכפתור הנעה כיוון שכל פעם שלחצנו על הפלסטיקים ליד הנורות דלקו או כבו
האם זה הגיוני?
איפה אפשר למצוא כפתור הנעה כזה?