Jump to content

maxy

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי maxy

  1. גם לי קרה אותו דבר . מסך פנימי סדוק רכב חדש שנתיים על הכביש..מוזר מאוד..והמצלמה מתנתקת מהדבק בשמשה
×
×
  • תוכן חדש...