אהלן,
הזמנתי יונדאי i20 חדשה (ברמת גימור גבוהה עם אבזור בטיחותי), ועכשיו ראיתי שיש לה רק 3 כוכבי בטיחות במבחן ריסוק, אבל הדגם שנבדק היה דגם בסיסי רק עם 2 כריות אוויר ובלי אבזור בטיחותי (שנמכר רק בהודו).
https://www.financialexpress.com/auto/car-news/new-gen-hyundai-creta-i20-score-3-star-global-ncap-safety-rating/2490357/
לדעתכם הורידו לה ציון רק בגלל המחסור בכריות אוויר או שיש לי סיבה לדאוג?
תודה.