Jump to content

barman100

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי barman100

  1. אהלן, בטח היו אינסוף דיונים על זה אבל לא הגעתי להחלטה חד משמעית... הזמנתי i20 חדשה שהיא די חסכונית, השאלה אם לא אתחרט על זה במכירה בטווח ארוך שהיא לא היברדית ובגלל זה הערך שלה ירד משמעותית. האם כדאי להשקיע עוד 30 אלף ולחפש משהו היברדי כמו יאריס קרוס, או שזה לא כזה קריטי? מה אתם חושבים? ממש תודה.
  2. אהלן, הזמנתי יונדאי i20 חדשה (ברמת גימור גבוהה עם אבזור בטיחותי), ועכשיו ראיתי שיש לה רק 3 כוכבי בטיחות במבחן ריסוק, אבל הדגם שנבדק היה דגם בסיסי רק עם 2 כריות אוויר ובלי אבזור בטיחותי (שנמכר רק בהודו). https://www.financialexpress.com/auto/car-news/new-gen-hyundai-creta-i20-score-3-star-global-ncap-safety-rating/2490357/ לדעתכם הורידו לה ציון רק בגלל המחסור בכריות אוויר או שיש לי סיבה לדאוג? תודה.
×
×
  • תוכן חדש...