תדלקתי והמשאבה הייתה תקולה, הדלק המשיך לזרום עד שנשפך בכמות גדולה החוצה מהמיכל, הצטבר באזור מסביב לפיה ונשפך החוצה על הרכב והגלגל לרצפה. ניקיתי את שאריות הדלק הרטוב עם מגבונים ואז נייר יבש.
האם ניתן לנסוע ברכב או שיש חשש להתלקחות? מה צריך לעשות במקרה כזה?