Jump to content

יוסי אסולין

  • הודעות

    103
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי יוסי אסולין

  1. תוסיף 180 שקל תקנה את הפיוניר 460 ואתה תהנה מהם או שתקנה לך איזה מורל תוסיף עוד טיפה כסף
  2. תתחדש גבר נראה טוב עבודה נקייה מקווה ששומעים פצצה =]
  3. לא זכור לי שמישהו חייב לך משהו תערוך את הכותרת ואחרי זה את האשכול עצמו ונדבר
  4. הכל אפשרי.. עם קצת רצון וקצת יכולת כולנו יודעים מה פיל יכול לעשות לתרנגולת מה הבעיה לעשו איזושהי בניה יפה ולכסות? לא נורא יצא יפה גם ככה תהנה לך
  5. אז תקנה לך את הלייטינינג אודיו בולט הצהוב או מונו או 4 יציאות עדיף מונו אם אתה רוצה רק סאב אחד אם 2 סאבים אז תקנה לך את ה4 יציאות וככה תוכל לחבר את שני הסאבים לבולט ויהיה לך תענוג =]
  6. הייתי מציע שתשאיר את הקומפוננט תקנה לך מגבר של רוקפורד 400.4 ותחבר אותו לסאב שיש לך ולקומפוננט וזה יעשה את העבודה
  7. תקנה 4 ערוצים לאחוריים ולקדמיים ומונו לסאב.. בא לך 4 ערוצים רק לסאב שיהיה לך בכיף..
  8. תקח מברג ובזהירות תכניס אותו בין החיבור של המכסה וחיבור של המגש ורים למעלה את המכסה והוא יצא תזהר לא לפצוע את המגש או את המכסה..
  9. חסמת חצי מהתפוקה של הרמקול.. למה לא עשית את הבניה יותר למטה ככה היית מנצל את המקסימום? ולמה נראלי ששמת את המידבאס ב''כיס'' של הדלת ולא מוסתר בתוך הדלת?(אני מקווה שזה באמת המיד ואני לא טועה)
  10. תחסוף כסף תקנה פולס קדימה 6*9 של פיוניר 460 ומגבר אפילו v12 של פלטינום אודיו ב400 שקל ויוצא לך 1300 שקל אבל אתה נהנה ובהמשך תקנה מונו וסאב!
  11. בעיקרון הכל נכון אבל כאשר שמים קאמשפט חם צריך לבצע פורטינג כמו שאני יודע שפורטינג זהו בעצם להרחיב את המעברים של הסעפת שאת השאר המומחים יסבירו
  12. ?? ואיזה קומפוננט יכנסו לו בדלתות קדימה? 5.25/6.5?
  13. אם הוא יקנה סאב של קיקר אבל הכסוף של ה400rms אם אני לא טועה וישים אותו על הלייטנינג אודיו הוא יתן לו טוב?? וכמובן שאת הקומפוננט והאחוריים על ה94.4 זה יהיה טוב?
  14. אז אולי שיקנה מונו רק לסאב ואת הקומפוננט והאחוריים ל94.4?? אפשרי?? ואיזה סאב אתם ממליצים לו לקנות? הוא חושב על קיקר הכסוף
  15. מישהו כאן?? זה קצת דחוףף תודה
  16. יש מצב שאגיע =] אם אבוא פיתות ונרגילה עלי =]
  17. חבר שואל על מגבר וסאב לפונטו המגבר יצטרך להרים קומפוננט של מורל פולס ואחוריים של פיוניר 460 והסאב יעבוד על מגבר של פלטינום אודיו 94.4 אם אפשר הצעות לסאב ומגבר עד 1200 שקל תודה
  18. אני חושב ששם חבר התקין את המערכת שלו אבל עדיין אני צריך חנות שתעשה מה שאמרתי למעלה תודה
  19. האתר לא ממש עוזר לי כי אין כאן את הרכיבים שאני מעוניין לשמוע ולדעת אם מה שאני רוצה בנתיים טוב אבל אני ילך אליו ונראה מה יהיה אם יש למישהו עוד חנות טובה שיתן תודה רבה
  20. אם אפשר מיקום כתובת טלפון הכל אני אשמח וכרגע אין לי מערכת אני רוצה שהוא יבנה לי מערכת אפשרי?? רמקולים מגבר סאב וקומפוננט אפשרי?
  21. אני מוכן להתחייב שאני קונה מערכת איפה זה סאונדר והאם המחירים שלו סבירים? ואם יש עוד חנויות מעוניין לדעת
  22. אני מחפש חנות שאני יוכל לשמוע את הרכיבים לפני שאני קונה כלומר שהבחור ירכיב לי חלקים שאני מבקש ואחרי זה אני יבחר ויתקין מה שהכי נראה לי היכן יש חנות שעושה כזה דבר? תודה רבה
  23. למה כל מי שאני שואל אותו או אומר לו שאני רוצה לקנות פג'ו 306 אומר לי שזה אוטו עם הרבה בעיות ולא כדאי לקנות? למה לכל הרכבים הארחים אין בעיות? פשוט צריך לשמור מישהו יכול להסביר לי האם באמת הפג'ו 306 (2 דלתות)לצורך העיניין עושה הרבה בעיות? ומה כדאי לבדוק כאשר אני הולך לבדוק אחת כזאת לקניה תודה עדי
×
×
  • תוכן חדש...