Jump to content

Carless2

  • הודעות

    7
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Carless2

  1. אני לא רוצה רכב חשמלי 1. ברוך השם יש לי עבודה מסודרת עבודה טובה ולכן אין לי בעיה לקנות רכב חדש מהחברה 2. הצרכים שלי זה בן 28 רווק אולי בהמשך תהיה בת זוג אבל כרגע נוסע לבד לא גר בגוש דן אבל עדיין יש פקקים. לגבי הקמת משפחה אני לא חשבתי עד כדי כך כי אני כרגע רווק ולא מתכנן להביא ילדים אבל שוב אולי זה ישתנה אבל אני מאמין שרכב סופר מיני עדיין יוכל להחזיק ילד אחד כמובן שאני מעדיף לא להיכנס למוסכים סתם גם בגלל הכסף וגם עכשיו להיעדר מעבודה ולהתעסק מנטלית ברכב חולה לא עושה לי טוב
  2. אני מתכוון להחזיק ברכב 3 שנים לפחות נסיעה לרוב בין עירוני אבל לצערי יש גם פקקים בבין עירוני חחחח סיטרואן לא אוהב את העיצוב שלה והאם הסטיגמה של הצרפתיות נכונה לגבי רכבים חדשים? או שלרנו קליאו אין בעיה בגיר
  3. שלום לכולם, מאז השחרור (7 שנים) אני נוסע על יונדאי i10 ידנית ועכשיו אני רוצה להחליף לרכב אחר בחרתי רכב ידני כי בכל מקום קראתי שגיר אוטומטי יש לו יותר תקלות מגיר ידני ובמיוחד ברכבים גרמניים שיש לו DSG7 בעייתי. הייתי רוצה סקודה פאביה ידנית חדשה אבל לצערי משנת 2021 הם מייבאים רק אוטומט אז אני מבין שבמוקדם ובמאוחר אצטרך לקנות רכב אוטומט. וראיתי ברכבים גרמניים שיש בעיה עם הגיר DQ200 DSG7/מכטרוניקס ושהתקלה יכולה לקרות תקופה קצרה אחרי הקנייה והוא עדיין נמצא ברכבים חדשים. לא הצלחתי להבין האם זה תקלה נפוצה או שזה תקלה באחוז נמוך מהרכבים ורציתי לשאול אותכם האם זה משפיע על סקודה פאביה חדשה? אשמח שתעשו לי סדר כי זה יהיה קצת מבאס לקנות רכב ב140 אלף ואחרי שבועיים להיות במוסך האופציה שנייה שאני מוכן לשקול זה רנו קליאו אבל גם פה יש סטיגמות על צרפתיות
  4. פחות רוצה קרוסאובר ואת הקליאו אלא ספציפית את הרכבים שהצעתי למעלה מביניהם מה הכי מומלץ?
  5. כרגע יש לי סוזוקי אלטו ידני שזה אחלה אוטו וגם האוטו הראשון שלי אבל קניתי אותו לפני שנה וחצי כשנסעתי רק בעיר והצרכים שלי השתנו וכרגע אני נוסע גם בכביש בין עירוני ובעתיד אני אסע עוד יותר בכביש בין עירוני ובנסיעות האחרונות שהיו לי שהמזגן על 4 האוטו צועק וגם כשאני לוחץ כל הרגל על הגז ולא עוזב המד מהירות נשאר על 100, לאוטו ראשון לא ציפיתי יותר מדי למדתי לנהוג יותר טוב והשתפשפתי עליה ועכשיו אני מרגיש אני מוכן לאוטו הבא שלי. האלטו הוא אוטו מעולה לעיר אבל היא פשוט לא מתאימה לבין עירוני,זה גם מתסכל לראות רכבים עוקפים אותך אחד אחרי השני וברמזור עד שאני מגיע למהירות נורמלית אני צריך לעצור כי יש עוד רמזור. אז לצערי הרב אני אצטרך למכור אותה ולהביא רכב שהוא בקטגוריית סופר מיני וקצת יותר כ"ס כדי שיותר להתאים לי יותר לצרכים שלי. ראיתי הרבה דגמים ופסלתי הרבה בגלל שלא אהבתי את המראה שלהם ,עיצוב פנים וצמצמתי את הרשימה לכמה דגמים בודדים בלבד. אני לא אגיד שאני רוצה רק ידני פשוט מעדיף אותו יכול להיות בגלל שאני רגיל לנהוג רק על ידני ולא יודע לנהוג על אוטומט ובגלל זה מפחד לשנות. יונדאי i20 סיאט איביזה (רק ידני) סוזוקי סוויפט סקודה פאביה (רק ידני) פוולסווגן פולו (רק ידני) (בחיפוש קצר מצאתי רק רכבים מיד 3 ומעלה ו150 אלף קילומטרז כשבשאר הדגמים מצאתי הודעות נורמליות) אשמח אם תוכלו לעזור לי להגיד מה היתרונות והחסרונות של כל רכב,מחלות ידועות,כל דבר שאתם חושבים שיעזור לי בהחלטה . אני רווק ככה שלא צריך כסא לתינוק והדרישות שלי מהרכב שיהיה אמין כי מבחינת חסכון כולם שווים פחות או יותר אבל אני לא יודע לגבי האמינות שלהם תודה רבה לעוזרים.
×
×
  • תוכן חדש...