שלום, אני וחברים שלי בני 16 ובזמן שטיילנו בביג (קניון) מצאנו רכב נטוש, חברים שלי לא כולכך מבינים ברכבים אבל אני התאהבתי ברכב, בא לי פשוט לתקן אותה ולגרום לה לזוז שוב על הכביש, הבעיה היא שהעירייה רוצה לסלק את הרכב, הרכב פשוט עומד במגרש אפר, הוא לא מפריע כלכך לאף אחד הם רוצים לסלק את הרכב למגרש גרוטאות, יש משהו שאני יכול לעשות?
(פלוס, יש חלקי חילוף לרכב עצמו שנמצא)