שלום,
ברשותי סיאט אטקה 2018. החלפתי לה את המולטימדיה המקורית הקטנה במשהו בהתקנה מקומית שנראה כך (למטה). מאוד התאכזבתי מהאינטגרציה עם הרכב מכמה סיבות:
- דיליי גדול בשיחות טלפון לעומת שיחה ישירות מהנייד
- כדי להוציא שיחת טלפון דרושות חמש לחיצות שונות (בלוטוס -> אנשי-קשר -> מועדפים -> איש הקשר -> לאשר שיחה)
- השמע מתנתק לכמה שניות כל פעם שהרכב מניע לאחר כיבוי אוטומטי ברמזור
האם זו רק החויה שלי עם מכשיר דפוק? האם אתם יכולים להמליץ על התקנה של משהו איכותי יותר?
תודה רבה