Jump to content

א משה

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של א משה

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. היי ב"ה המשפחה גדלה ואני צריך רכב שבע מקומות אחרי ברורים המליצו לי על סנטה פה, אני מתלבט בין המודל של 2008 עם המנוע 2.7 ו 2010 עם מנוע של 2.4 אשמח אם למישהו יש נסיון / המלצות ויכול לחוות דעה
×
×
  • תוכן חדש...