שלום לחברי הפורום !
רכשתי מכונית חדשה (סיטרואן סקסו 98').
בספר רכב המליצו למלא 98 אוקטן .
רציתי לדעת מספר דברים :
האם אפשר למלא 95 ?
אם ניתן, מה ההבדלים שיהיו ?
במיכל שלי יש כעת 98 , אם אני ממלא 95 לתוכו האם אני חייב שהוא יהיה ריק לגמרי או שאפשר לערבב ?
בתודה מראש,
תומר