Jump to content

tomerhe

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי tomerhe

  1. תודה על התשובות , מעכשיו 95 בלבד, בתחנה שמילאתי (פז) ליטר 98 עולה משהו כמו 7.40 ש"ח לליטר. למי ששאל, מדובר על סקסו 98' רגילה עם מנוע 1.1i ידנית. ויש לי את הספר רכב וזה כתוב שם שחור על גבי לבן. תומר
  2. שלום לחברי הפורום ! רכשתי מכונית חדשה (סיטרואן סקסו 98'). בספר רכב המליצו למלא 98 אוקטן . רציתי לדעת מספר דברים : האם אפשר למלא 95 ? אם ניתן, מה ההבדלים שיהיו ? במיכל שלי יש כעת 98 , אם אני ממלא 95 לתוכו האם אני חייב שהוא יהיה ריק לגמרי או שאפשר לערבב ? בתודה מראש, תומר
×
×
  • תוכן חדש...