היי, שלום לכולם,
מחפש תשובה לשאלה קשה,
רנו מגאן 2016 מה עדיף דיזל או בנזין??
פעם שליטר סולר היה זול יותר מהבנזין אז
נראה שהיה עדיף דיזל, היום שליטר סולר עולה 9.5 שקל (וכן אני יודע שהוא חסכוני בעוד 4 ק"מ לליטר לעומת הבנזין) זה כבר משתווה,
בנוסף לעניין האחזקה של הדיזל שקצת יותר יקר
ספציפי אליי אני מועניין לגרור עגלה סגורה נמוכה באופן קבוע עד 500 קילו
איזה רכב יכול לסחוב לי יותר טוב נגרר, בנזין?דיזל?