Jump to content

gonzbonz

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של gonzbonz

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. הדגם הזה היה הרכב הראשון שלי. היתרונות: מושבים נוחים מאוד, ניראה טוב, זול. החסרונות: לא אמין, ראה הרבה מוסך שהיה לי אותו, המון בעיות חשמל (שחוזרות על עצמן), אם אתה בקטע של לטפל ברכב בעצמך אז לא כל כך נוח. בגדול לא ממליץ בכלל, לא שווה את המחיר הזול אתה תוציא את זה במוסך אחר כך
  2. אני נפלתי בראשון על זכות קדימה ועברתי בשני, אז כן כמו שכבר כתבו מעליי כדאי לישון טוב בלילה חח. להסתכל במראות כי זה חשוב אבל גם כדאי שהבוחן יראה שאתה מסתכל במראות אבל לא להגזים. יש טסטרים שמחמירים רק בגלל שזה טסט ראשון. שיהיה בהצלחה
  3. שלום לכולם, אחרי חיפוש בפורום ראיתי שרוב השרשורים די ישנים, אשמח לעזרה. קצת רקע עלי אני מתעניין בתחום כבר כמה שנים אבל אף פעם לא עבדתי או למדתי משהו בתחום הרכב (חוץ מנהיגה), אני מתקרב לגיל 30 וניראה לי שאם אני לא יעשה את זה עכשיו אז אני כבר לא יעשה את זה אף פעם. אחרי הרבה חיפושים וטלפונים הבנתי שמכינה לאוטוטרוניקה/אוטוטק (כזאת לחסרי ניסיון) יש רק ברופין ובמכללת עתיד ואצל שניהם כבר לא מעבירים את הקורס, יש רק אוטוטרוניקה מתקדמת לבעלי ניסיון. אני חושב ללמוד הנדסאי רכב (צריך גם מכינה) כי זה בגדול האופציה שנשארה לי ככרטיס כניסה וגם זה יקדם אותי מהר בזמן יחסית קצר של לימודים, האם יש בשוק היום דרישה כשכירים עם תעודת הנדסאי רכב? האם אפשרי למצוא עבודה התחלתית במוסך לפני או תוך כדי הלימודים? ואיך לגשת לזה? אם אני רוצה לעבוד בתור עצמאי עם ניידת שירות זה אפשרי בארץ כעצמאי? אני צריך תעודת ניהול מוסך? או מה המינימום בשביל להיות עצמאי בתחום? תודה מראש לכל העונים
×
×
  • תוכן חדש...