הדגם הזה היה הרכב הראשון שלי.
היתרונות: מושבים נוחים מאוד, ניראה טוב, זול.
החסרונות: לא אמין, ראה הרבה מוסך שהיה לי אותו, המון בעיות חשמל (שחוזרות על עצמן), אם אתה בקטע של לטפל ברכב בעצמך אז לא כל כך נוח.
בגדול לא ממליץ בכלל, לא שווה את המחיר הזול אתה תוציא את זה במוסך אחר כך