@Ido12 - תודההה
נקודות ממש חשובות!
ממש להסתכל בשלושת המראות?
גם לא בפניות או מעברי נתיבים?
זה ממש קשה לי, מפריע לי לנהוג ישר 😕
בשיעורים מספיקה לי המראה הקדמית, והצדדיות בעיקר בפניות והעברת נתיבים,
בנהיגה ישר בקושי השתמשתי בצדדיות,
וזה בסדר למורה..
גם בטסט הפנימי עבר בסדר,
בטסט צריך ממש את שלשת המראות כל הזמן?
לבקש מהמורה לתרגל?
גם לא במעברי נתיבים או פניות? זה ממש קשה, לא?