Jump to content

שירת הים

  • הודעות

    34
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי שירת הים

  1. מגניב תודה!
  2. איזה פשלות היו לך ועברת? יש לך לינק לכתבה עצמה? פותח: ואגב, אשמח אם מישהו מכיר סרטון של מסלול טסט בירושלים, מצאתי ביוטיוב בכמעט כל הערים חוץ מירושלים, ויש את סימוטסט בתשלום- מישו מכיר אם יעיל?
  3. תודה על העיצה! מקווה בע"ה לעבור בטסט ראשון! הלוואי!!! אם לא ח"ו אשקול ברצינות
  4. תודה @Sparrow420, אוממ.. יש למישו נוסחה בערך כל כמה זמן מומלץ מראות? נגיד כל 15 שניות? ובחזרתיות- פעם מראה קדמית, פעם שמאלית ופעם ימנית?
  5. @Ido12 - תודההה נקודות ממש חשובות! ממש להסתכל בשלושת המראות? גם לא בפניות או מעברי נתיבים? זה ממש קשה לי, מפריע לי לנהוג ישר 😕 בשיעורים מספיקה לי המראה הקדמית, והצדדיות בעיקר בפניות והעברת נתיבים, בנהיגה ישר בקושי השתמשתי בצדדיות, וזה בסדר למורה.. גם בטסט הפנימי עבר בסדר, בטסט צריך ממש את שלשת המראות כל הזמן? לבקש מהמורה לתרגל? גם לא במעברי נתיבים או פניות? זה ממש קשה, לא?
  6. הטסט בירושלים אי"ה, יש בירושלים כיכרות דו נתיביים?
  7. מזה כמעט? ערערת? לא עשיתי עם המורה כיכרות עם יותר מנתיב אחד, מה הכלל? משנה באיזה נתיב להיות? ואם נניח אני רוצה להכנס לנתיב הימני, בבדיקה אם הכיכר פנויה- צריך לבדוק גם את הנתיב השמאלי או אפשר להכנס לימני כשהשמאלי תפוס? ואווו תודה!! אני אבקש מהמורה לחזור על האורות באמת!!
  8. שאלתי על טסט לרשיון נהיגה לא לרכב..
  9. היי לכולם, יש לי טסט ראשון בקרוב, אני אשמח שתכתבו על מה נפלתם בטסטים, לא כדיי לעצבן- כדיי ללמוד מטעויות של חכמים ממני ואם יש לכם טיפים - עוד יותר טוב! (רשיון B, אוטומט) תודה מראש!
×
×
  • תוכן חדש...