Jump to content

coby

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי coby

  1. אני הייתי שוקל לשים אחד מהחדשים עם אחד מהעייפים. זה קצת לא מאוזן אבל לא לגמרי.
  2. תודה על התגובה.אני מהוד השרון.
  3. חלונות חשמליים ברנו סניק שובקים לרוב. אני מכיר מספר בעלי סניק שחוו יותר מחלון אחד שהתקלקל. מישהו יודע איך מפרקים את דופן הדלת כדי לראות את המנגנון. איפה משיגים מנגנון כזה או תחליפי בזול ?
×
×
  • תוכן חדש...