אשמח לחוות דעת על קיה ריו סדאן 1.4 ל', אוט', LX 2015.( חסרונות ויתרונות )
האם עדיף (באותו מחיר) הונדה ג'אז 2012 או קיה פיקנטו 2016?
אני יודעת שהן לא כ"כ זהות..
אבל מבחינת נוחות נסיעה וביצועים.. מי הכי עדיפה?
לגבי הונדה ג'אז היברידית..(2011-2015)
הבנתי שאפשר לנתק את הסוללה מהרכב וככה הרכב בעצם כבר לא היברידי..
השאלה -כמה השפעה תיהיה על צריכת הדלק כאשר מוצאים את הסוללה? האם צריכת הדלק תיהיה זהה לאותה צריכת דלק של הדגם הלא היברידי או שצריכת הדלק תיהיה גדולה משמעותית ממנו...?
בנוסף, הבנתי שיש אפשרות לשפץ את הסוללה וזה עולה פחות מאשר להחליף אותה..
האם זה מומלץ?
לגבי הונדה ג'אז היברידית..(2011-2015)
הבנתי שאפשר לנתק את הסוללה מהרכב וככה הרכב בעצם כבר לא היברידי.. השאלה -כמה השפעה תיהיה על צריכת הדלק כאשר מוצאים את הסוללה? האם צריכת הדלק תיהיה זהה לאותה צריכת דלק של הדגם הלא היברידי או שצריכת הדלק תיהיה גדולה משמעותית ממנו...?
בנוסף, הבנתי שיש אפשרות לשפץ את הסוללה וזה עולה פחות מאשר להחליף אותה..
האם זה מומלץ?
מחפשת רכב אוטומטי טוב (ביד 2) בתקציב של 20 עד 30 אלף.
חשבתי על הרכבים האלו:
*מיצובישי ספייס סטאר /2017 2015/2016 .
*סוזוקי סלריו 2016/2017
*הונדה ג'אז היברידית 2011 -2014
* טויטה אייגו 2016
* סיטרואן c1 2014/2015/2016
*פיג'ו 108 2014/2015
אשמח שתרשמו לי חסרונות ויתרונות ומה הכי מתאים לפי הרצונות שלי..👇 (אם יש המלצות לרכבים נוספים שמתאימים.. אשמח☺️)
מה שחשוב לי:
*חסכון בדלק!
*כמה שפחות רועשת
*נוחות נסיעה
*עלויות תיקונים ואחזקה לא יקרים
מה שלא חשוב לי:
* גודל תא מטען
* מרווח תא נוסעים
*ביצועים גבוהים
*גודל הרכב
*בטיחות
מחפשת רכב אוטומטי טוב (ביד 2) בתקציב של 20 עד 30 אלף.
חשבתי על הרכבים האלו:
*מיצובישי ספייס סטאר /2017 2015/2016 .
*סוזוקי סלריו 2016/2017
*הונדה ג'אז היברידי 2011 -2014
* טויטה אייגו 2016
* סיטרואן c1 2014/2015/2016
*פיג'ו 108 2014/2015
אשמח שתרשמו לי חסרונות ויתרונות ומה הכי מתאים לפי הרצונות שלי..👇 (אם יש המלצות לרכבים נוספים שמתאימים.. אשמח☺️)
מה שחשוב לי:
*חסכון בדלק!
*כמה שפחות רועשת
*נוחות נסיעה
*עלויות תיקונים ואחזקה לא יקרים
מה שלא חשוב לי:
* גודל תא מטען
* מרווח תא נוסעים
*ביצועים גבוהים
*גודל הרכב
*בטיחות