קיים ברשותי רכב ניסאן קשקאי 2016 טורבו דיזל 1.2 עם 120K קילומטר, התקלה עלתה שמופיע במחוון שעונים נורה שקשורה למערכת דלק הזרקה אדום וכתום,
כלומר הרכב נוסע מעולה במישור אך בעליות הוא לא מצליח לסחוב את עצמו, כרגע נמצא במוסך ועדיין לא מצליחים לעלות על מקור הבעיה.
האם חוויתם בעבר את סוגיה הנ"ל? או מה כדאי לעשות וכו'
האם קשור למערכת טורבו?