Jump to content

Crunchy27

  • הודעות

    41
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של Crunchy27

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

12

מוניטין

  1. אני כבר שנים שלא נוגע בוויז. אני לא צריך את ההתרעות שלהם על מכשולים וסכנות שב-99% מהמקרים זה רכב שעומד בלי מפריע בשוליים של הכביש. מבחינת ניווט האפליקציה הזאת קרסה טוטאלית בגלל העומס בכבישים הישראלים ולא שמישה לחלוטין.
  2. המצב בישראל הוא שבנתיב הימני בדרך כלל נוסעים כמו בני אדם על 110 בנתיב השמאלי נוסעים על 90, תקועים בתחת אחד של השני ועושים תאונות כי מאוד חשוב להיצמד לרכב מלפנים כדי לגרום לו לזוז המתנחלים בנתיב באמצעי clueless לגבי כמה הם תוקעים את התנועה כי מבחינתם ברגע שהם לא בשמאלי הם "בסדר" ומצד שני הם עוצרים את הזרימה על הכביש כי מי שנוסע בנתיב הימני לא יכול לעבור לאמצעי בשביל לעקוף רכב שנוסע לאט יותר בימין ומי שנוסע בשמאלי לא יכול לחזור לימין. והפושעים הכי גדולים הם אלה שנזכרים בשנייה האחרונה שהם צריכים לצאת ימינה ואז חותכים 3 נתיבים או מתבלבלים בפנייה וחותכים שמאלה לתוך התנועה דרך שטח הפרדה.
  3. מישהו ביקש מהם להרכיב חוות שרתים? כולה אפליקציה בטלפון חכם שיש לכולם בכיס בכל מקרה.
  4. אחלה איכות הפקה עשה הבחור, אבל רק שאלה איך זה שבשנת 2022 אנשים לא יודעים להפעיל moovit? בכל מקרה לי זה נראה כמו מקרה קלאסי של "מי הזיז את הגבינה שלי".
  5. Crunchy27

    רשמית: טסלה בישראל

    כל מכוניות עולות בערך בגלל האנומליה בשוק הרכב. ברגע שבעיות אספקה יחלפו מחיר של טסלה יעבור תיקון. לא יודע אם זה יקרה ב-2022 או ב-2025, אבל יקרה.
  6. Crunchy27

    רשמית: טסלה בישראל

    הרווח הגולמי שלהם גבוה ביחס לתעשייה, אבל ניתן לראות שהזינוק היה בעיקר ברבעון האחרון. אני מאמין שברבעון הזה נראה חזרה למספרים הקודמים. מאסק מעבר להיותו יזם גאון הוא גם איש שיווק גאון. הצהרות על רובוטים ומערכות נהיגה עצמית הייתי לוקח בערבון מאוד מוגבל.
  7. Crunchy27

    רשמית: טסלה בישראל

    הרבה הוסיפו 100K כי הם האמינו שיסגרו את הפער תוך 2-3 שנים.
  8. Crunchy27

    רשמית: טסלה בישראל

    ב-38 אלף קילומטר חסכת גג 1,000 ש"ח על אגרת רישוי, 1,500 ש"ח על החלפת שמנים + פילטרים ואולי - אולי 6,000 - 7,000 ש"ח דלתא על דלקים. אולי.
  9. Crunchy27

    רשמית: טסלה בישראל

    העלייה ברווח גולמי וברווח הכולל נבעה מעצם זה שטסלה שמייצרת את מרבית הרכיבים אצלה בבית. טסלה החזיקה אצלה מלאי סחורה שנרכש במחירים של "פעם" על מנת לייצר את כל הרכיבים. כאשר הם יאלצו לייצר רכיבים בעלויות מלאי של bidenflation הרווח הגולמי ירד או שהם יגלגלו את העלויות על הצרכנים, אבל זה יכול להוביל לירידה במכירות. טסלה התחילו בישראל ב-179 אלף ותוך שנה אנחנו עומדים על 242 אלף לדגם בסיס. כמו כן החשיפה הפוטנציאלית של טסלה לרוסיה ואוקריאנה יכולה להיות משמעותית מאוד כי רוסיה ואוקראינה יצרניות ענקיות של commodities וטסלה היא commodity על 4 גלגלים (נחושת, ניקל, ליתיום).
  10. אין בזה שום דבר יותר יקר מתחזוקה של צי אוטובוסים זוללי דיזל ואוריאה. המדינות הכי אומללות במזרח אירופה מתחזקות קוי מתח עיליים בערים הגדולות. חוץ מזה בטרוליבוס מודרניים יש סוללות שמאפשרות לאוטובוס לסטות מהנתיב במקרה של חסימה או שינוי מסלול. במקרה של המטרונית שנוסעת על נתיב יעודי מפורד מכביש רגיל קו מתח עילי היה פשוט מתבקש.
  11. לטכנולוגיה הזאת יש פוטנציאל עצום לקאמבק. היא תפורה על פרויקט כמו המטרונית, אבל במקום לעשות כמו שצריך קנו אוטובוסים עם מנועי דיזל רועשים ומזהמים. השרים הקודמים היו חבורה של ליצנים לדוגמא ישראל כ"ץ היה יותר שר לענייני מכוניות מאשר שר לענייני תחבורה. מירב מיכאלי מביאה את הטאץ' של תל אביבית הזויה ולדעתי יכולה לעשות יופי של מהפך בתחום בהנחה והממשלה הזאת לא תתפרק עוד חודש.
  12. אני הייתי מעלה כמה שיותר החלטות לרמה הגבוהה ביותר + סמכות לכפות החלטות על רשויות ועיריות. לא פעם ולא פעמיים ראשי ערים חיבלו בפרויקטים של תחבורה ציבורית מחשש לפגיעה בציבור הנהגים. Bubble Dan היה שירות פצצה עד שקרס תחת העומס. אגב, החשש הגדול שלי שאם הציבור כן יחליט לעבור לתחבורה ציבורית המערך במתכונת הנוכחית פשוט יקרוס.
  13. אין פתרונות קלים לבעיות מורכבות. לדעתי לא פותרים בעיות גודש בכבישים על ידי כך שגורמים לאנשים להחזיק רכבים ולנהוג בהם. זה לא משנה כרגע אם הם נוהגים לחניון או לא נוהגים לחניון. מבחינתי ברגע שמשקיעים תקציבים בחניוני ענק בעצם אומרים לאנשים "תנהגו לעבודה". שר בממשלה משקיע הרבה פחות מחשבה מגיימר בסים-סיטי 2000. (אחלה משחק, אגב)
  14. הם יתקעו בפקק בכביש 2 בדרך לחניון P+R הקדוש שלך. לך תעשה סיבוב בתחנת רכבת שזרקו להם בפאתי העיר ותחזור לדווח. כמה שנים גרת בהולנד?
  15. זה נכון, אבל חניונים שבונים בישראל לא נועדו לתת פיתרון ליוסי שגר במושב קהילתי. הם נועדו לתת פתרון למשה שגר בנתניה עיר של 300 אלף תושבים ובגלל שאין לו תחבורה ציבורית הוא נוהג כל יום לתל אביב ועומד שעתיים בכניסה לעיר. אז רוצים שהוא ינהג עד החניון במקום עד תל אביב. זה לגמרי נועד להנציח מצב קיים שאנשים פשוט אמורים לנהוג לכל מקום כי המדינה התייאשה לבנות רשת תחבורה ציבורית איכותית. בכנות אגיד לך לא רואה איך יוצאים מזה. לדעתי יהיה הרבה יותר גרוע לפני שיהיה שיפור. רואים את זה בקצב עליית רכבים על הכביש ובכללי מה שהולך במדינה הזאת.
×
×
  • תוכן חדש...