1. לא מחפש להכנס להרפתקאות מעבר לטיפולים שוטפים, כמובן שלגבי מתכלים (שמנים, רפידות, צמיגים וכו...) אז רק דברים איכותיים, נגיד 5K בשנה.
2. 15-20K ק"מ בשנה.
3. גר בחיפה עם 60% בין עירוני.
4. הרכב ישמש אותי ואת אישתי. אני נהנה ללחוץ ולצאת לדרכים צדדיות, היא נהגת רגועה ונינוחה. מצפה ל-1/15 בנסיעה מנהלתית שגרתית כולל שילוב עירוני בינעירוני.
5. תא מטען פרקטי, אוהבים לצאת לקמפינג ובעתיד הלא רחוק גם עגלה צריכה להכנס. כרגע מתניידים על סיוויק האצ'בק ולא נתנגד לתא מטען גדול יותר אפילו.
6. פעם בשבועיים בערך אוספים עוד זוג מאחורה.
תודה.