Jump to content

סילברווינג

  • הודעות

    6
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי סילברווינג

  1. אכן אני יד שנייה כמו שציינת וגם יש לי מספר קמ ברורים בחוזה המכירה ואני גם חייב לציין שבUMI מנסים גם לקבל מידע וכמו שעושה רושם הם משתדלים להיות רציניים לפחות עכשיו.....
  2. כל העיניין הוא שטלקר לא מוכנים למסור לי את הפרטים אלא רק מתבצרים בכך שהספידומטר שונה ובשל חוק הגנת צנעת הפרט אינם מוסרים את החומר המפליל וכך אין לי בעצם הוכחות ומצד שני אין לי גם רכב בי יש תקלה בטיחותית חמורה
  3. יש לי אחריות על קילומטרים על שעבוד ועל שלדה חתום על ידם איך אני אפעל להחזרת הרכב להם
  4. רפי שלום מדובר ברקסטון 2006 מUMI בטיפול ראשוני במוסך מורשה נבדק קילומטרז בטיפול קןדם והתאים לנתונים הקיימים מה עוד שהחליפו לי בולם אחורי במסגרת אחריות 1000 קילומטר לאחר מכן היו לי רעידות חזרתי למוסך וגם אז לא דיברו על בעיה כלשהיא יוצאת דופן שלשום כשחזרו הרעידות בייתר שאת חזרתי למוסך והתברר שיש בעיה בבק אקס אולם שעה לאחר מכן נודע לי שמכיוון שמד האוץ שלי לא תואם את מה שיש לחברה אין לי אחריות כלומר בדרך עקיפה נודע לי שמישהו שיחק במד אוץ מעבר לכך אין לי מושג איך לפעול
  5. לפני כחדשיים רכשתי גיפ מטרייד-אין גדול ומוכר מאוד ולהפתעתי נודע לי אתמול שכנראה ומד המהירות שונה ולכן מחלקת השירות לא מוכנה לספק לי חלק יקר מאוד אין לי מושג מה לעשות
  6. הכנסתי את הטרופר להחלפת מזרקים ע"ח החברה + טיפול 120 אלף . 20 קילומטר לאחר מכן ( בבוקר למחרת ) נשמעו רעשים מכוון הטורבו . גררתי את האוטו למוסך ושם אבחנו שהטורבו הלך ... האם יתכן קשר ? ומה עלי לעשות ?
×
×
  • תוכן חדש...