שלום,
קוראים לי איתי, אני משתמש חדש בפורום.
ואני הבעלים של האתר שצויין במעלה ההודעה - i-wap
עמרי הפנה אותי אל הפורום הזה.
אוכל לענות כאן על כמה שאלות שנשאלו
הראשונה צלצול פוליפוני הוא למעשה צלצול בעל מספר כלי נגינה, המילה פולי עצמה היא רבים.
לדוגמא, אם מדובר בצלצול של 16 פולי זה אומר שתשמעו ברקע 16 כלי נגינה מנגנים יחדיו, וכמובן ככל שיש יותר פולי לפלאפון ככה הצלצולים ישמעו יותר(הצלצולים שתומכים לפחות, צלצול של 4 פולי ישמע אותו דבר בכל מכשיר פוליפוני)
כיום קיימים מכשירים התומכים ב:4 פולי 16 פולי 24 פולי 32 פולי 40 פולי ו-62 פולי, זה לפחות מה שאני יודע.
לגבי עוד שאלה שנשאלה פה, לקוחות פלאפון לא יכולים להוריד מאף אתר חוץ מהאתר של פלאפון, החברה פלאפון חסמה את הגלישה לאתרי וואפ זרים.
אם יש עוד שאלות שקשורות לסלולארי אשמח לענות.
ויש לי שאלה אל מנהל/מנהלי הפורום
יש אפשרות שתיצרו איתי קשר באיי סי קיו 86053635, הפורום שלי הוא גם phpbb ואין לי את האפשרות של הוספת קבצים, וזאת אפשרות שמאוד נחוצה לפורום שלי, תוכלו לעזור לי?
איתי א
ממנהלי i-wap
http://www.i-wap.co.uk