Jump to content

חבר יקר

  • הודעות

    10
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי חבר יקר

  1. נכון, זו EPC, (התבלבלי בהקלדה) ראיתי את הכתבה ששלחת, לפי הכתבה הזו הנורה יכולה לדלוק בגלל מגוון סיבות ולכן כדאי לעשות בדיקת מחשב לברר מה בדיוק קוד התקלה אני עשיתי בדיקת מחשב וראיתי שיש קוד תקלה p334b האם מישהו מכיר את הקוד הספציפי הזה? מאז שזה קרה לי פעם אחת לפני כשבוע זה נעלם ולא חזר יותר, הרכב נוסע חלק ונראה שהכל בסדר כדאי להתעלם? למישהו יש מידע או ניסיון?
  2. שלום, יש ברשותי סיאט איביזה שנת 2012 מנוע 1.2 tsi טורבו מצמד כפול ישנה תופעה ברכב שלפעמים נדלקת נורת ה ecp, כאשר הנורה דלוקה האוטו לא סוחב, רק אחרי כיבוי והתנעה מחדש נורת ה ecp ניכבת והרכב נוסע רגיל. התקלה קרתה לי פעם ראשונה היום, לא היו לי בכלל בעיות דומות בעבר עשיתי בדיקת מחשב וראיתי שיש קוד תקלה p334b (לא יודע מה משמעותו ראיתי שאולי זה - בעיה עם הפורק לחץ החשמלי של הטורבו) האם מישהו נתקל בקוד בעיה זו? האם היא נפוצה? כיצד אפשר לסדר אותה? תודה רבה
  3. היי אני עם סיאט איביזה 2012 עם אות התקלה בדיוק מישהו יודע על דרך לתקן אותה?
  4. מכיר מישהו ממולץ (שעושה שיפוץ) באזור עפולה?
  5. יש לי סיאט איביזה 2012, אתמול צצה לי תקלה, פתאום המפתח לא מסתובב בסוויץ, כלומר הוא נכנס, הוא מסתובב למצב חשמל דלוק (רדיו פנסים וכו') אבל בחל האחרון של הסוויץ, זה שהוא קפיצי שמותחים אותו הרכב מונע ואז מחזירים אותו אחרוה (החלק האחרון של הסיבוב) הוא לא מוכן לעשות, ולכן אי אפשר להניע את הרכב, זה מרגיש כאילו יש תקלה מכאנית שתוקעת אותו מלהמשיך להסתובב, גם שומעים כמו קליק מוזר שמגיעים לאזור הזה בסיבוב של המפתח, תכלס ניסיתי לשמן - לא עזר (מקווה שלא יגרום ליותר נזק), פירקתי את הפלסטיקה החיצונית שמסביב ושיחקתי קצת עם הסוויץ, הוא פתאום עבד עכשיו הוא פעמים עובד ופעמים נתקע. אני מבין שיש לו תקלה מכאנית וצריך לסדר אותו. האם זה משהו שכדאי לנסות לבד? איך בכלל מפרקים את הסוויץ הברגים שאוחזים אותו הם עם ראש עגול כמו כן לאחר שמפרקים אותו איך ניתן לפתוח את הגוף המכאני הוא נראה כמו ברזל יצוק אשמח לחוות דעת מקצועית
  6. שלום ל tribel yairw ב.מ.שרותי רכב ראשית תודה על התגובות והעזרה עשיתי כעצתכם, נשכבתי מתחת לרכב הצלחתי לאתר את החיישן על גוף מכל השמן מנוע חיבור הכבל אכן קצת ברח החוצה, הבעיה הייתה חיווט !!!! חיברתי כמו שצריך הנורה כמובן לא כבתה איפסתי את המחשב הרכב (ניתקתי שלילי של המצבר ל20 דקות) ואכן הנורה כבתה - הבעיה נפתרה !! (אציין כי כבר בהתחלה ניסיתי לנתק מצבר כמה פעמים וזה לא עזר, רק אחרי שסידרתי את החיווט הריסטארט עזר כי כבר לא הייתה בעיה) תודה רבה לכם על העזרה והמידע חסכתם לי הרבה כאב ראש והוצאה כספית
  7. פירקתי היום את הפילטר מסתבר שיש לכל פילטר של סיאט 2 גומיות אחת בקוטר גדול יותר ואחת בקוטר בינוני, מצאתי שלא הייתה גומיה מיותרת, כלומר א שחכתי גומיה מפעם קודמת, זה לא מקור התקלה יש למישהו מושג ממה זה עוד יכול להיות? איך ניתן לסדר את זה?
  8. היי תודה על התגובה מהי גומיית ה o ring? אני לא מכיר אותה, האם הכוונה לגומייה שמורכבת בשפת הפילטר (זו שהיא בקוטר טיפה יותר קטן מהפילטר עצמו - שמורחים אותה בשמן לפני ההברגה, והיא נוגעת ברכב עצמו רק בסיום ההברגה) אני לא וכר שהוצאתי גומיה רק את הפילטר עצמו, היא לא מחוברת לפילטר? את הממליץ לפרק ולבדוק? האם אפשר לפרק את הפילטר בלי לרוקן שמן (הפילטר בסיאט הוא למעלה הוא לא מתחת לרכב) אשמח מאוד למענה שלך
  9. לארח בירור מסתבר כי המשמעות של הנורה היא שחיישן שמן המנוע לא תקין מישהו יודע איך לאפס את הנורה כדי לוודא האם זה רק איפוס או שהוא התקלקל (נשמע לי מוזר מאוד שפתאום אחרי החלפת שמן הוא בדיוק התקלקל)
  10. שלום רב יש לי סיאט איביזה מנוע 1200 טורבו רובוטית מצמד כפול לפני כשבוע עשיתי לה טיפול 10,000 באופן עצמאי (שמן מנוע פילטר שמן ופילטר אויר) מיד אחרי הטיפול נדלקה לי נורת שמן מנוע הנורה מהבהבת כמה הבהובים באור בצבע כתום בכל פעם כשאני מדליק את החשמל של הרכב (גם ללא הנעה) ואחר כך היא נכבית ונראה שהכל בסדר בדקתי גובה שמן כבר כמה פעמים וזה נראה תקין ניתקתי מצבר ל 20 דקות בכדי לאפס את המחשב של הרכב וזה לא עזר (חשוב לי לציין כי נסעתי עם הרכב הרבה מאז ונראה שהכל תקין מכל הבחינות) מישהו יודע 1- מה אומרת נורת השמן בהבהוב הנ"ל? 2- האם זה נורמלי שזה נדלק אחרי טיפול? 3- האם יש צורך לאפס אותה? 4- איך מאפסים אותה? או מה כדאי לעשות? אמשח למידע בנושא
×
×
  • תוכן חדש...