יש לי סיאט איביזה 2012, אתמול צצה לי תקלה, פתאום המפתח לא מסתובב בסוויץ,
כלומר הוא נכנס, הוא מסתובב למצב חשמל דלוק (רדיו פנסים וכו') אבל בחל האחרון של הסוויץ, זה שהוא קפיצי שמותחים אותו הרכב מונע ואז מחזירים אותו אחרוה (החלק האחרון של הסיבוב) הוא לא מוכן לעשות, ולכן אי אפשר להניע את הרכב,
זה מרגיש כאילו יש תקלה מכאנית שתוקעת אותו מלהמשיך להסתובב, גם שומעים כמו קליק מוזר שמגיעים לאזור הזה בסיבוב של המפתח,
תכלס ניסיתי לשמן - לא עזר (מקווה שלא יגרום ליותר נזק), פירקתי את הפלסטיקה החיצונית שמסביב ושיחקתי קצת עם הסוויץ, הוא פתאום עבד
עכשיו הוא פעמים עובד ופעמים נתקע.
אני מבין שיש לו תקלה מכאנית וצריך לסדר אותו.
האם זה משהו שכדאי לנסות לבד?
איך בכלל מפרקים את הסוויץ הברגים שאוחזים אותו הם עם ראש עגול
כמו כן לאחר שמפרקים אותו איך ניתן לפתוח את הגוף המכאני הוא נראה כמו ברזל יצוק
אשמח לחוות דעת מקצועית