Jump to content

ארז-סדנת אוברלנד

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ארז-סדנת אוברלנד

  1. בוקר טוב... מדובר על המושבים הקדמיים בA8 שנת 2008, אני מעניין להתקין את המושבים האלו אצלי ברכב( לנדקרוזר ישן מאוד)
  2. אהלן... מישהו אולי יודע אם הכיסאות באוודי A8 2008 עובדים עם מחשב או שהמנועים החשמליים( ויש שם לא מעט כאלו) מופעלים על ידי פלוס מינוס פשוטים?
  3. ערב טוב זו הפעם הראשונה שאני מגיב בפורום הזה אז סליחה מראש אם אנני עומד בסטנדרטים. לפני הכל אני חייב הערה למנהל הפורום, אתם חייבים לשלוט בשירשורים יותר, מאוד קשה להמשיך לקרוא הודעה בעלת 8 דפים על נושא מסויים כשאחוז גדול מאוד מהתגובות לא מדברות על אותו הנושא. כותב ההודעה רשם בחילת דבריו שכלוב תקני יעלה בסביבות ה5000 ש"ח ,כמה שאלות: (רגע, הערה חשובה, במקצועי אני בעל סדנה לרכבי שטח, אנחנו מתמחים בעבודות קסטום ורכבי מרוץ ) הכלוב המדובר הוא כלוב מלא? האם במחיר שכתבת הכלוב בעל צינורות ללא תפר מST52(כמתחייב בתקני הFIA) אני שואל כי המחיר המעורך שנכתב נשמע לי מאוד זול, האם לקחת בחשבון את עלות העבודה של הבונים? עלות פרוק הרכב? לגבי הדיון על רכבי מרוץ מורשי כביש, צדקו אלו שכתבו שמדובר על רכב מסוכן על הכביש(יום,יומי), רכב בעל כלוב מלא מחייב את הנוהג בו להיות עם קסדה כל הזמן, כל תאונה הכי קטנה ללא קסדה יכולה להגמר באסון(אלא אם כן הכלוב בנוי בצורה כזו שאין סיכוי שמישהו מהנוסעים יכול להגיע אליו(לא חושב שזה אפשרי ברכב נוסעים(לא גיפ) מכיוון שכך האפשרות לנסוע עם רכב כזה על הכביש היא לא ראלית(מה גם שכיסא באקט וקסדה פוגעים משמעותית במרחב הראיה ובשמיעה)
×
×
  • תוכן חדש...