Jump to content

מייקל40

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי מייקל40

  1. מכיוון שזוהי הודעתי הראשונה בפורום, אציג בקצרה את עצמי בן 40 - איש הייטק - אוהב מאוד אתגרי מכונאות בסיסיות ונהנה מאוד לבצע לבד (החלפת שמנים,פילטרים,הצתה ודברים שבשגרה וגם קצת מעבר לה....) שני רכבים (פוקוס שנת 2000 נהדרת! עליה למדתי המון. ומכונית נוספת שעליה נפתח הפוסט הנ"ל) רכשתי סיאט מיי ידנית חביבה 2017 עם 70K שילוב להילוך ראשון קשה , כשהרכב קר קשה - כמעט בלתי אפשרי לשלב. (מצליח בסוף עם קצת משחקים) המליצו לי להתחיל בהחלפה של שמן גיר. שתי שאלות: 1. המלצה לשמן מתאים איכותי מומלץ לרכב הנ"ל (אין אזכור בספר רכב) 2. מיקום פתח המילוי לרכב הנ"ל - את בורג הריקון מצאתי. (Manual למכונאים יהיה מעולה. לא מצאתי ברשת) תודה מראש!
×
×
  • תוכן חדש...