Jump to content

M.E

  • הודעות

    0
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי M.E

  1. שלום, מחפש לקנות חיישן חמצן לפורד פוקוס (2009) באיכות טובה! לפני כמה חודשים האוטו התחיל לזייף ונדלקה לי נורת מנוע. לאחר שסרקתי עם סורק תקלות הבנתי שאני צריך להחליף את החיישן חמצן הקדמי. אחרי שהחלפתי את החיישן חמצן האוטו באמת הפסיק לזייף אבל הנורה של המנוע נדלקת כל הזמן (אני איפסתי את התקלה והתקלה שוב חוזרת). האם אתם מכירים אתר/חברה שיש להם חיישנים טובים ובאיכות גבוהה? מצורף תמונה של החיישן מהאינטרנט
×
×
  • תוכן חדש...