חודש הבא אני מתכוון להחליף רכב, יש ברשותי כרגע מרצדס e class שנת 97, ומאז שהתחלתי לעבוד אני יודע שהרכב הזה לא יחזיק את כל הנסיעות הלוך חזור וגם בגלל הגיל שלה, מעדיף לשמור אותה למדי פעם ולא לכל יום.
לפי התקציב שלי ובדיקה די מעמיקה הגעתי למסקנה שהאבארט 500c זה בול מה שאני מחפש, גם רכב קטן עם הרבה הנאה וחווית נהיגה ספורטיבית.
למישהו יש חוות דעת להביא על הרכב הזה? ספציפית על שנתון 2013 ועם הגיר הרובוטי? מבחינת אמינות, עלויות תחזוקה, זמינות חלקים, וכו'?
מודה מראש!