Jump to content

afdy

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של afdy

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. היי, ברשותי רכב סוברו b4 שנת 2010 (הנעה עם כפתור). לפני קצת פחות משנתיים החלפתי את המצבר באוטו דיפו (היה ישן) למצבר ורטה 60 אמפר (אני לא בטוח איזה מצבר היה לפני). מאז התחילו בעיות בלי סוף. המצבר נגמר כל 3-5 חודשים. הוא כבר הוחלף לחדש 4 פעמים (או 5, כבר הפסקתי לספור). אני משוכנע שזה הוחלף לחדש כי בכל פעם זה נלקח מהמדף הרגיל של אוטו דיפו (כל פעם שהחליפו במסגרת האחריות). במוסך סוברו טענו שהם עשו בדיקת דליפה ולא מצאו כלום (טענו שהמצבר קטן מידי לרכב, אבל אני לא בטוח אם זה נכון - הם לא אהבו את זה שהוחלף לא אצלם). חשמלאי רכב פרטי שפניתי אליו אחר כך (גם אוטו דיפו וגם המוסך אמרו כדאי לפנות לחשמלי רכב), עשה בדיקה דליפה, ולא מצא דליפה. ניתק לייתר ביטחון סגירה אוטומטית של חלונות בנעילת רכב. לצערי, בדיקת הדליפה שהוא עשה היא עם חיבור מנורה בטור (ולא אמפרמטר כפי שרציתי) ולכן אני לא יודע כמה ואט הרכב צורך במצב מנוחה. הרכב נוסע לפחות 45 דק' עד שעה פעם ב- 3 ימים בכביש מהיר. בנוסף נוסע פה ושם נסיעות קצרות בתוך העיר (אבל לפעמים נח ליום יומיים). בנוסף, בוודאות אני לא שוכח מנורות דלוקות. כמו כן, נשאר לי עדיין אחריות לעוד מספר חודשים באוטו דיפו. כמה שאלות: 1. האם המצבר קטן מידי לרכב? 2. האם זה סביר שהמצבר לא מחזיק למרות שהוא נוסע לפחות כפי שרשום? 3. המצבר שוב פעם נגמר (נעשתה נסיעה אחרונה של שעה לפני 3 ימים ועוד נסיעה קצרה לפני יום וחצי בתוך העיר). מה כדאי לעשות? האם לנסות להחזיר את המצבר ולקנות מצבר גדול יותר? אין לי כוונה להחליף את הרכב, אבל כבר הגעתי למצב שאני לא יכול לסמוך עליו, אז אשמח לדעת אם יש רעיונות, תודה רבה!
×
×
  • תוכן חדש...