סוזוקי מרוטי מנוע 1000 סמק שנת 2000 אוטומט,
מערכת הזרקה לא קרבורטור.
כשהמנוע חם
האוטו מניע בנגיעה ונוסע כמו שצריך
גם אחרי 5-6 שעות ללא נסיעה מניע במאמץ אחרי קצת משחק עם הסטרטר.
הנעה ראשונה בבוקר צריך במצטבר לפחות 3 דק להילחם עם הסטרטר וללחוץ הרבה על הגז
עד שיניע ולוקח איזה דקה נסיעה עד שהאוטו מתעורר לחיים,קורה ככה גם ביום חם.
המצב הידרדר משבוע לשבוע(בהתחלה 10 שניות בשביל להניע אחר כך חצי דקה דקה ועכשיו בצורה ממש מוגזמת)
מצבר תקין.
פלאגים חדשים.
משאבת דלק תקינה.
חוטי הצתה תקינים.
בדקנו עם מד לחץ ויש קומפרסיה חלשה משמעותית ב1 מתוך 4 הבוכנות.
גם בשאר הבוכנות מצב הקומפרסיה לא מעיף.
אבל באופן כללי האוטו לא מקרטע ומצליח להגיע למהירויות.
ניסיתי לכוון הצתה בדיסטרבוטור ולא עזר.
אולי אינגקטורים סתומים?
או שזה פשוט הקומפרסיה?
תודה רבה