Jump to content

מרומי

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי מרומי

  1. מעדכן ששמתי תוסף שמן דבש ולא עזר בכלל..
  2. אתה מתכוון לחיישן טמפרטורת מים? שחיברתי סורק פשוט הוא לא הראה תקלה ונראה לי באופן כללי שהחיישן עובד כמו שצריך. שמעתי שיש איזשהו חיישן חום אחר שאחראי על תערובת עשירה בהתנעת מנוע קר. איפסתי את ההצתה לאיך שהיא הייתה לפני הכיוון. הוצאתי את צינור הדלק שמגיע לפס אינגקטורים הכנסתי לתוך בקבוק ונתתי סטרטר שניה וחצי,נתן כמות יפה של דלק בערך כוס פלסטיק. שבוע טוב ותודה רבה בכל מקרה
  3. סוזוקי מרוטי מנוע 1000 סמק שנת 2000 אוטומט, מערכת הזרקה לא קרבורטור. כשהמנוע חם האוטו מניע בנגיעה ונוסע כמו שצריך גם אחרי 5-6 שעות ללא נסיעה מניע במאמץ אחרי קצת משחק עם הסטרטר. הנעה ראשונה בבוקר צריך במצטבר לפחות 3 דק להילחם עם הסטרטר וללחוץ הרבה על הגז עד שיניע ולוקח איזה דקה נסיעה עד שהאוטו מתעורר לחיים,קורה ככה גם ביום חם. המצב הידרדר משבוע לשבוע(בהתחלה 10 שניות בשביל להניע אחר כך חצי דקה דקה ועכשיו בצורה ממש מוגזמת) מצבר תקין. פלאגים חדשים. משאבת דלק תקינה. חוטי הצתה תקינים. בדקנו עם מד לחץ ויש קומפרסיה חלשה משמעותית ב1 מתוך 4 הבוכנות. גם בשאר הבוכנות מצב הקומפרסיה לא מעיף. אבל באופן כללי האוטו לא מקרטע ומצליח להגיע למהירויות. ניסיתי לכוון הצתה בדיסטרבוטור ולא עזר. אולי אינגקטורים סתומים? או שזה פשוט הקומפרסיה? תודה רבה
×
×
  • תוכן חדש...