יש המלצות למתקין מולטימדיה שיודע לעבוד עם רנו באזור הגליל התחתון? יש לי פלואנס 2013 שהגיע עם המערכת המולטימדיה הדפוקה הידועה שמחברת את המסך רק דרך AUX. מפה לשם, החום הישראלי פוצץ את המסך והוא מת. מחפש מישהו שיודע להחליף ולא דופק מחירים למסך שעולה 300 שקל בעלי אקספרס.