דווקא לגבי ה296 יש בטריה חדשה שעשתה 60 אלף
מה עדיף לגבי המכניקה 2008 או 2010?
השאלה היא אם יש הבדל בין מודל 2009 ל2010 במכניקה ?אם הם באותו מצב בקילומטראז'?
והאם יש להעדיף את ה2009 כי הוחלפה סוללה לאחרונה?
או את ה2010 כי יש לה אחריות על הסוללה ?אף שהיא כבר נגמרת עוד 5 חודשים?
אני נוסע 25000 ק"מ בשנה ואני מעונין לקנות רכב חסכוני בדלק .חשבתי על הפריוס 2008 ויש לי אחת כזאת ב20,000 עם בטריה שהוחלפה ב190,000 וקילומטראז של 269,000 .האם זה נקרא מציאה ?או שאמשיך לחפש? והאם אפשר להמליץ לי על רכב אחר באותו חסכון בדלק?אשמח לתגובות