Jump to content

חזק במיוחד

  • הודעות

    9
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של חזק במיוחד

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. בכלל לא? אתה יכול להמליץ לי על מוסך באזור גבעתיים או אשדוד? מה קורה?
  2. הכוונה כנראה על עבר ביטוחי? עם אני לא מוצא כלום? אפשר לוותר על בדיקה במוסך?
  3. מה זה דוח סליקה? וממי מבקשים את זה?
  4. אם בכלל . ואיפא עדיף?
  5. עוד שאלה. האם להתעקש על מוסך במחיר הזה? או לא? מדובר בבן אדם די אמין ויש מסמך שבדקו את המערכת ההיברידית ממש לאחרונה ויצא תקין!
  6. פריוס 2010 עם 200.000 קילומטראז' בטריה מקורית עם טסט שפג תוקף החודש ואחריות לסוללה ל5 חודשים ב27.000 שקל זה מציאה ? או מחיר רגיל?
  7. דווקא לגבי ה296 יש בטריה חדשה שעשתה 60 אלף מה עדיף לגבי המכניקה 2008 או 2010? השאלה היא אם יש הבדל בין מודל 2009 ל2010 במכניקה ?אם הם באותו מצב בקילומטראז'? והאם יש להעדיף את ה2009 כי הוחלפה סוללה לאחרונה? או את ה2010 כי יש לה אחריות על הסוללה ?אף שהיא כבר נגמרת עוד 5 חודשים?
  8. התקציב 25,000 לסוללה אין אחריות והיא מטופלת במוסך מורשה השאלה היא האם זה נקרא מציאה ? ןמה עוד עלי לבדוק לפני קניית הרכב
  9. אני נוסע 25000 ק"מ בשנה ואני מעונין לקנות רכב חסכוני בדלק .חשבתי על הפריוס 2008 ויש לי אחת כזאת ב20,000 עם בטריה שהוחלפה ב190,000 וקילומטראז של 269,000 .האם זה נקרא מציאה ?או שאמשיך לחפש? והאם אפשר להמליץ לי על רכב אחר באותו חסכון בדלק?אשמח לתגובות
×
×
  • תוכן חדש...