Jump to content

נעם טל

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי נעם טל

  1. היי, לפי הבנתי לפיג'ו 208 יש את אותו המנוע 1.2 VTI שיש ל108. שסובל מהתפוררות של הרצועה. רק שפה המרכב יותר כבד, כך שהמנוע יסחוב פחות טוב? לגבי פולו\פאביה\איביזה, לפי מה שאני רואה בשוק, אלו מכוניות שפופולריות אצל צעירים, כך שרובן במצב ממש לא אטרקטיבי. אבדוק על הפיאסטה והג'אז, תודה!
  2. אז איזה רכבים היית ממליץ, שכן יתנו שיפור משמעותי? אם יש צורך מעט למתוח את התקציב, אשמח לשמוע למען איזה רכב.
  3. שלום, אני מחפש רכב משומש אמין וזול. כרגע יש לי ניסאן מיקרה 2012 אוטומטית. האוטו כבר מזמן עבר את ה200k ונהיה יותר ויותר יקר להחזיק אותו. אני נוסע 20k+קמ בשנה, הרבה נסיעות בינעירוניות. נוסע מחיפה לירושלים כל שבוע לפחות פעם אחת. כרגע האוטו לא סוחב בעליות מעל 40 קמש. אני לרוב נוסע עם עוד 1-2 אנשים, כך שיהיה נחמד אם האוטו הוא מקום שנעים להיות בו. הכי חשובה לי אמינות. לא מעוניין להיכנס למוסך 5 פעמים בשנה. אני מתכנן להתחיל לטפל לבד בטיפולים התקופתיים, כך שאם הרכב יהיה פשוט זה ממש יעזור. אח"כ חשובה לי צריכת הדלק, כי בכמות שאני נוסע זה מאוד משנה. התקציב שלי הוא בסביבות ה20k. האופציות שבחנתי: פיאט פנדה ידנית: נראה שאוכל בתקציב הזה לקנות אחת עם נתונים יחסית יפים. קראתי על אמינות לא רעה, אפילו שקשה לי להאמין עם פיאט... שלישיית אייגו\c1\פיג'ו 108 ידניות: כרגע נוטה לפיג'ו בגלל התמחור הנמוך יותר, הבטיחות המשופרת בדור החדש והאופציה למנוע 1.2 החזק יותר (שיסחוב יותר טוב בעליות), אבל הבנתי שהמנוע VTI הוא לא של טויוטה, מה שגורם לי לפקפק באמינות שלו, עם כל סוגיית הרצועה המתפוררת... שלישיית סיאט מי\פולקסוואגן UP\ סקודה סיטיגו ידניות: נראה כמו אופציה טובה, אבל עם המוניטין של קבוצת VAG אני מצפה לעלות תחזוקה גבוהה. וגם למה אין חלון נורמלי מאחורה? יאריס\מזדה 2\3 : מאוד רוצה, אבל נראה שאלו שיכנסו בתקציב הן רק כאלו ישנות שעברו התעללות קשה. יש גם את האופציה של קיה ריו או סוזוקי סוויפט 1.5, שנראות מאוד אמינות ופשוטות. אבל פחות מושכות אותי פשוט בגלל שהן באמצע מבחינת מחירים, ובתחתית מבחינת נראות. אשמח להמלצות מניסיון, או לאופציות אחרות שכדאי לבדוק. תודה🙏
×
×
  • תוכן חדש...