Jump to content

tires burner

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

הנקודות של tires burner

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום לכולם קוראים לי אודי אני חדש כאן אני טבח בצבא אני מאוד אוהב מכוניות ונחמד להיות פה וללמוד עוד דברים שלא ידעתי קודם בסך הכל אני מאוד אוהב לנהוג ומתעניין כמעט בכל מה שקשור באוטו אני ישמח לעזור ולקבל עזרה אהה יש לי פיאט בראבו שנת 97 באמת אחלה אוטו
  2. *** תוכן ההודעה נמחק *** יש לך בעיה בכותרת. קרא את כללי הפורום.
  3. האוטו שלי מאבד כח שאני מגיע ל5 בסלד בערך ממה זה יכול להיות??
×
×
  • תוכן חדש...